Může telefon rozhodovat o tržbách? Jistě, že ano!



Ano, je to tak, i zajímavé telefonní číslo může rozhodnout o tom, že lidé raději kontaktují vás, než vaši konkurenci. Čím to je? Rozhodně se nejedná o estetickou záležitost, lidé si podle krásy telefonů nabídky nevybírají. Jenže když je konkurence veliká, může zvítězit ten, kdo je lépe zapamatovatelný. Takže když někdo bude potřebovat například odtahovou službu – automaticky si vzpomene na jednoduché telefonní číslo, které nosí ve své hlavě od chvíle, kdy ho poprvé uviděl.mobil v ruce
A rozhodně se nemusíte bát, že když do takového čísla investujete, že vaše konkurence bude mít brzy lepší – jistá pravděpodobnost tu vždycky je, ovšem plošně se nic takového stát nemůže. Prostě proto, že počet takzvaných zlatých čísel na trhu je přece jen omezený.
Ovšem je potřeba počítat i s tím, že každé nedostatkové zboží má svou hodnotu, která je o to vyšší, čím více je nabídka jedinečná. Proto by vás nemělo překvapit, že se cena takového výjimečného kontaktu může vyšplhat až na stovky tisíc korun. Vždy v závislosti na tom, jak moc budete nároční a o jaký konkrétní kontakt budete mít zájem.
Na druhou stranu, když si vše důkladně spočítáte, tak dost možná dojdete k závěru, že se vám taková investice opravdu vyplatí. Jestliže vám jednoduše zapamatovatelný a zajímavý kontakt zajistí stovky zakázek navíc, jestliže díky němu budete nejvíce zviditelněným obchodníkem ve své kategorii, pak se vám investované peníze brzy vrátí zpět.starý červený telefon
K tomu, abyste takovou investici ještě více podpořili, je vhodné spojit svou novou konkurenční výhodu s chytrou reklamou. Jakmile si zlaté číslo pořídíte, nastává ten pravý čas na propagaci. A to takovou, jejímž prostřednictvím lidem doslova natlučete do hlavy, kam se mají obrátit, jakmile budou potřebovat vaše služby. Lidé by se zkrátka toto spojení měli naučit jako školní říkanku. To je spolehlivý a velice efektivní způsob, jak zajistit, že si na vás vzpomenou vždy, když zatouží po tom, co nabízíte.

Žárovka W5W v provedení Cool Blue Intense



Společnost Osram si vybudovala kariéru zásluhou vynikající jakosti a širokého rozpětí výrobků osvětlovací techniky. Spolehlivé světelné zdroje dodává i pro automobilový průmysl a jméno této firmy zná většina motoristů. Je spojeno se špičkovými parametry, podepřenými zkušenostmi řidičů z reálného provozu.
Kromě základních typů autožárovek je trh zásoben i produkty s mimořádnými vlastnostmi, jež přispívají k lepšímu pocitu při jízdě a k základnímu pravidlu každé cesty dopravními prostředky – pravidlu „šťastného návratu“. Výjimečných vlastností se můžeme dočkat například u výrobní řady s názvem Cool Blue.jízda v osvětleném tunelu

Osram Cool Blue Intense

Jednovláknové H7 – s pronikavým světlem Cool Blue Intense od výrobce Osram jste se již mohli setkat v běžném silničním provozu, pokud sami nevlastníte některý z těchto výrobků. Spolu s produktovou řadou Night Breaker jsou to jedny z nejprodávanějších typů autožárovek na našem i evropském trhu. Proč tomu tak je? Výhody jsou zjevné již na první pohled – více umělého světla v jízdním pruhu, větší přehled v zorném úhlu řidiče, širší světelný kužel a také odlišná barva vyzařovaného světla. Ta je zejména u modelu Cool Blue více směřována do neutrální bílé při teplotě chromatičnosti 4200 K. Ta přispívá ke snížení únavy za volantem a k většímu pohodlí při jízdě a tím pádem k redukci stresu, kterého je dnes kolem nás všude plno.přední světlomet
Parkovací světla W5W – pronikavého chladného paprsku se však můžete dočkat i u žárovek pro parkovací světla. Výrobce Osram pamatoval i na drobné žárovky W5W Lightpark.cz, které v provedení Cool Blue Intense poskytují lehce namodralé ostré světlo, jehož jas je dobře viditelný i při parkování na špatně osvětlených místech. Svit těchto autožárovek je nejen stylový a efektní, ale především zaručuje vyšší bezpečnost a ochranu před náhodným střetem zaparkovaného vozu s jedoucími vozidly.